1 » FAQ2

Kontakt

FAQ

FAQ - najczęściej zadawane pytania
Na tej stronie znajdują się odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania związane z dokonywaniem zakupów za pośrednictwem witryny topexpo.pl. Zachęcamy do przeczytania zebranych informacji, a w przypadku braku odpowiedzi na interesujące Państwa tematy prosimy o kontakt z konsultantem: zamowienia@topexpo.pl.

W jakich godzinach pracuje topexpo.pl?
Zamówienia w sklepie można składać przez całą dobę 7 dni w tygodniu. Bezpośredni kontakt z obsługą sklepu jest możliwy w dni robocze poprzez skrzynkę mailową (zamowienia@topexpo.pl) lub telefonicznie (600 306 376) w godzinach 9:00-16:00.

Czy otrzymam fakturę za zakupy w sklepie topexpo.pl?
Ponieważ topexpo.pl obsługuje podmioty gospodarcze domyślnie wystawiamy fakturę do każdego zakupu.

Jak mogę zapłacić za zakupy?
Po zamówieniu za pośrednictwem e-mail wybranego asortymentu, pracownik wystawia fakturę pro-forma, która zostaje wysłana drogą elektroniczną na adres Klienta. Po jej zapłaceniu i zaksięgowaniu wpłaty na koncie następuje wysyłka towaru w terminie zdeklarowanym przez obsługę sklepu.

Dlaczego niektóre towary nie mają cen?
Część asortymentu w witrynie topexpo.pl wymaga indywidualnej kalkulacji wg. specyfikacji i potrzeb Klienta. Wyceny wykonujemy po otrzymaniu zapytania.

Czy ceny w witrynie są ostateczne?
Ceny przy poszczególnym asortymencie są cenami orientacyjnymi obowiązującymi przy mniejszych zamówieniach. Przy większych zakupach ceny można negocjować.

Jakie są koszty transportu?
Zamówienia wysyłkowe w sklepie topexpo.pl realizowane są za pośrednictwem spedytorów. Koszty dostawy zależą od wielu czynników, takich jak np. wartość zamówienia, gabaryt towaru oraz waga, ustalane są indywidualnie poprzez kontakt z obsługą sklepu.

Jakie są warunki dostawy?
Towar zamówiony w topexpo.pl dostarczany jest za pośrednictwem kuriera. Na czas otrzymania przesyłki składa się:
- czas realizacji zamówienia (kompletowanie towaru, forma płatności, wystawienie dokumentu sprzedaży, spakowanie paczki),
- czas dostawy, zależny od wybranego sposobu dostarczenia (min. 24 godz. kurier).

Czy można anulować/zmienić zamówienie?
Złożone zamówienie może być anulowane jedynie do momentu skompletowania zamówienia i przygotowania do wysyłki. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia należy jak najszybciej skontaktować się telefonicznie z przedstawicielem topexpo.pl.

Przesyłka przyszła uszkodzona. Co teraz?
Zawsze należy sprawdzić zawartość przesyłki przy kurierze. Przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, rozpakuj ją w obecności kuriera i jeśli stwierdzisz, że produkt posiada wady spisz wraz z kurierem protokół uszkodzenia, złoż reklamację oraz pisemnie lub telefonicznie poinformuj nas o tym fakcie.

Dlaczego odcienie kolorów produktów wyświetlanych w witrynie sklepu czasami różnią się od rzeczywistych kolorów produktów i czy mogę zwrócić towar który ma inny odcień?
Różnice kolorystyczne wynikają z odmiennych ustawień parametrów monitora (barwa, nasycenie kolorów, jasność) nie są one podstawą do reklamacji.

Jak zgłosić reklamację?
W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy bezpośrednio u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

Błędy w działaniu witryny topexpo.pl - co robić?
W przypadku napotkania trudności z obsługą witryny sklepu, lub napotkania błędów w oprogramowaniu sklepu prosimy o kontakt z działem informatycznym sklepu topexpo.pl pod adresem e-mail: g.wojciechowski@topexpo.pl.


Przejdź do strony głównej
Copyright © 2018 topexpo