Ścianka reklamowa pop-up – idealna na targi i nie tylko
Ścianki reklamowe pop-up to jedne z najpopularniejszych rozwiązań wystawienniczych. Charakteryzują się one łatwością montażu oraz demontażu, co pozwala na szybkie przygotowanie stoiska reklamowego. Ich dużą zaletą jest też mobilność – można je łatwo przewieźć i zainstalować w dowolnym miejscu. Tym sposobem ścianka pop-up jest jednym z najczęściej wybieranych systemów wystawienniczych podczas organizacji targów oraz spotkań biznesowych.
Jak wygląda to w praktyce? Ścianka reklamowa pop-up składa się z aluminiowej ramy oraz grafiki, która jest na niej mocowana. Dzięki specjalnemu mechanizmowi rozkładania rama (wraz z grafiką) rozwija się w kilka sekund. Takie rozwiązanie pozwala na błyskawiczne przygotowanie stoiska reklamowego. Ma to niemałe znaczenie w kontekście ograniczonego czasu, w ramach którego przedstawiciele firm muszą przygotować się do prezentacji.
Warto natomiast podkreślić, że nie tylko wydarzenia firmowe związane są z użytkowaniem tego rodzaju produktów. Doskonale sprawdzą się również jako element marketingowy przedsiębiorstw reklamujących się chociażby w galeriach handlowych. Salony samochodowe z powodzeniem wykorzystują ścianki pop-up do reklamowania swoich najnowszych premier motoryzacyjnych. Rozwiązanie to świetnie sprawdza się także podczas spotkań z klientami, kiedy zależy nam na zaprezentowaniu swojego przedsiębiorstwa z jak najlepszej strony. Ścianka pop-up prezentuje pełen profesjonalizm, co podczas biznesowych mityngów ma duże znaczenie.
Zalety ścianek reklamowych typu pop-up
Ścianki reklamowe pop-up charakteryzują się kilkoma zaletami:
łatwość montażu i demontażu,
mobilność,
możliwość wielokrotnego użytku,
możliwość personalizacji grafiki.
Rozwiązanie to zatem może posłużyć przez wiele lat – nie tylko podczas cyklicznych wydarzeń eventowych, ale również podczas spotkań z kontrahentami oraz klientami.
Ścianka reklamowa pop-up w sklepie Topexpo
W naszym asortymencie znajdują się produkty dostosowane do rozmaitych zastosowań. Zachęcamy do zakupów ścianek pop-up w rozmiarze 3 × 2, 3 × 3, 3 × 4 oraz 3 × 5. Produkty dostępne są w wariantach z kufrem transportowym – aby jeszcze bardziej ułatwić proces przenoszenia ścianki pop up – lub z trybunką i oświetleniem. Dwie ledowe lampy montowane w górnej części ścianki idealnie oświetlą całą grafikę, potęgując wrażenie profesjonalnie przygotowanego stoiska. Proponujemy także warianty typu basic dla klientów szukających maksymalnej prostoty w zakresie systemów wystawienniczych. Zachęcamy do zapoznania się z asortymentem oraz do zakupów.