Strona główna » Porady » Stojaki reklamowe - przegląd dostępnych możliwości

Stojaki reklamowe - przegląd dostępnych możliwości

Stojaki reklamowe - przegląd dostępnych możliwości

 
Jedną z najważniejszych kategorii w katalogu z naszym asortymentem są stojaki reklamowe. Zróżnicowanie produktowe w tej grupie przedmiotów jest naprawdę imponujące. Choć z daleka wyglądają bardzo podobnie i przeciętny przechodzień nie pamięta zazwyczaj, jaki rodzaj stojaka miał okazję minąć, to każdy z typów pełni odmienną funkcję i przydaje się w innej sytuacji. Co powinna wiedzieć osoba planująca aranżację sklepu, lokalu usługowego, punktu informacyjnego lub stoiska targowego? Śpieszymy z udzieleniem odpowiedzi.

 
Jaki stojak reklamowy wybrać
Foto: image.freepik.com | Autor: macrovector-official


Klasyczne stojaki do celów reklamowych

Prezentacja atutów przedsiębiorstwa produkcyjnego, usługowego lub innej instytucji prywatnej lub publicznej wymaga w świecie zdominowanym przez przekazy wizualne odpowiedniej oprawy. Stąd starania jednostek marketingowych, aby dla przygotowanych przez nich folderów, katalogów, ulotek oraz pozostałych rodzajów materiałów promocyjnych znaleźć właściwe miejsce do wyeksponowania. Publikacje o charakterze reklamowym do powszechnej dystrybucji osiągają niewielkie wymiary i rzadko kiedy są większe niż format A3.

Popularnym produktem na tego rodzaju broszury jest stojak na ulotki i foldery. Dostępne są modele, które umożliwiają przewracanie stron pojedynczego katalogu promocyjnego, prezentujące wyłącznie okładkę lub bardziej skomplikowane konstrukcje, mieszczące kilka różnych publikacji. Zastosowany kąt pochylenia kieszeni zapewnia doskonałą widoczność zarówno z dalekiej, jak i bliskiej odległości. Wysokość jest dostosowana do wzrostu dorosłego człowieka, co tylko zwiększa komfort obcowania potencjalnych klientów z ofertą reklamowanej firmy.


Inne stojaki reklamowe - co warto wybrać?

Poza wspomnianymi modelami stojaków informacyjnych, wykorzystywanych do prezentacji broszur reklamowych, w naszym katalogu znajdują się także produkty np. przeznaczone do ekspozycji plakatów. Rozmiar jest właściwie dowolny, ponieważ zamawiający może wybrać spośród kilku propozycji: od formatu A4 (210 x 297 mm), aż do największego wariantu, czyli formatu B1 (707 x 1000 mm). To doskonały pomysł, aby już z daleka wzbudzić zainteresowanie uczestników targów zorganizowanych w ogromnej hali.

Przy samym stanowisku warto postawić na stojaki ścienne oraz stojaki składane. To klasyka wystawowego wystroju. Znakomicie zdają egzamin także w procesie sprzedażowym. Zajęty obsługą innych klientów pracownik biura ma pewność, że podczas oczekiwania na swoją kolej, odwiedzający lokal  nie tylko zajmie pożytecznie czas, ale i zdąży dowiedzieć się nieco więcej o ofercie firmy. Niezbędnym elementem wyposażenia jest również stojak biurkowy, a coraz częściej - stojak na LCD i TV. Trudno się dziwić, bowiem statyczny przekaz reklamowy to w nowoczesnym handlu zdecydowanie za mało, aby przekonać klientów do zakupu lub skorzystania z usług.

Wszystkie przywołane produkty cechuje stabilność konstrukcji oraz wysoka jakość wykonania, czego świadectwem jest wykorzystanie w procesie wytwórczym wytrzymałego aluminium lub stali. Wybór tych metali to także ukłon w stronę walorów estetycznych.

Stojaki reklamowe prezentują się atrakcyjnie i jako element wystroju godnie reprezentują interesy firmy. Nie ma żadnych wątpliwości - po prostu trzeba je mieć!

Cofnij Przejdź do strony głównej Wróć do kategorii Porady
Płatności obsługuje:
Dostawy obsługuje:
Copyright © 2024 topexpo | Znaki towarowe i nazwy firm użyte w serwisie są wyłączną własnością tychże firm.