Dbanie o wizerunek firmy to nie tylko przykładanie wagi do dobrego kontaktu z klientem. Warto zainwestować w materiały reklamowe, które w sposób jasny i przejrzysty będą uwypuklać najważniejsze atuty przedsiębiorstwa produkcyjnego lub usługowego. Dopełnieniem przywołanych starań jest zakup jednostronnego stojaka na plakaty. Dzięki niemu zadbać można o elegancką prezentację reklamy i tym samym wyróżnić się na tle konkurencji.
W sklepach stacjonarnych oraz internetowych istnieją firmy specjalizujące się w produkcji i sprzedaży stojaków reklamowych. Należy do nich także topexpo. Wieloletnie doświadczenie pozwala nam dobierać rozwiązania korzystne z biznesowego punktu widzenia. Wszystkie jednostronne stojaki na plakaty w tej kategorii zostały zaprojektowane w ten sposób, aby umożliwić jak najlepszą ekspozycję materiałów reklamowych.
Oferta asortymentu topexpo jest rozbudowana, także w kategorii stojaków na plakaty. Jednostronne modele dominują w swej liczbie nad innymi pozycjami tego rodzaju. Produkty są wykonane z lekkich materiałów (aluminium, elementy metalowe i z PVC), dlatego nie stanowi problemu przeniesienia stojaków reklamowych z miejsca na miejsca, w zależności od aktualnej potrzeby. Co więcej, ich uniwersalny wygląd pozwala postawić jednostronne stojaki na plakaty w pomieszczeniach zarówno klasycznie, jak i nowocześnie urządzonych.
Należy wspomnieć także o różnorodności wariantów. Każdy stojak jednostronny ma stabilną podstawę, lecz może ona przyjmować inny kształt: trójkąta, prostokąta lub koła. Różna jest także wysokość konstrukcji oraz wielkość ramy. Część modeli posiada obramowanie pozwalające na umieszczenie w stojaku małych formatów (A4, A3), jak i znacznie większych (B2 i B1). Przy przeglądaniu oferty warto zwrócić uwagę na stojaki jednostronne na plakaty z dodatkowym miejscem na mały logotyp firmy lub inną informację.